00:07

hejsan , idag (igår eftersom klockan redan blivit tolv och över) så föst tog jag de bara lungnt hemma , skönt de också , sedan drog jag i väg på träningar , efter de drog jag iväg med sara och lina på powerwalk , och tog just bort sminket , skall kolla om de  kommer nåt bra på tv , annas går jag och sover , måste börja svänga mitt dygn på plats fö de e bara 5 dar kvar.... nejtack! orkar inte med skolan förståss de finns ju vissa anledningar varför jag vill till skolan , dock för att träffa alla personer och se vem jag får på min klass , men mer en så årkar jag inte med, men vi får vell hoppas, imorgon/idag (torsdag) är de konstensnatt så då på kvällen hittar man mej i stan , hadebra,, hör av mej imorgon då jag vaknar , gonatt på er sötnosar ;* 
                                                                    saknar dej♥↑

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0