HEJSAN

hej , idag steg jag upp tie , bara  för att jag skall vänja mej och inte vara så lat på mornarna , men klockan halv 11 drog jag mej ut i regnet me hunden på promenad , sedan klockan ett körde jag och jannica iväg till farmor 
med hennes vespa eftersom hon har fått kortet idag , hihi ikväll skall jag ha filmkväll med henne , ska åka iväg till smarket efter nåt gått och så ska vi ha tisdags mys , myysigt!! 
om 26 dagar fyller jag , awesome;) 
men hör av mej sedan , måste hitta laddaren till datorn..... 
funderar på att klippa lugg igen , hiss eller diss?? 
har lite svårt att bestämma mej , kanske de blir nånting jag ångrar men nånting MÅSTE jag göra 
åt mitt hår , de e ju helt dödstråklit ... 

hejdå<3

Kommentarer
Postat av: Nora

Nä du har jätte fint hår som alltid jenna! <3

Svar: oj tack sötis;)<3
Jenna Ekström

2012-08-07 @ 14:58:14
URL: http://noraslifeee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0