F R E D A G

hej idag vaknade jag åt morgon mål , och var på datorn , blev inget wasafotbollscup idag för mej , så jag for till fammo istället en stund med lilla syster , nu sitter jag vid datorn och skall snart eta nånting :) 

men först skall jag berätta om gårdagen ... : på morgonen vaknade jag halv 9 för att jag skulle hinna göra mej 
klar för att åka iväg till wasafotbollscup med Emilia . Dom kom efter mej lite före 11 och vid 11 tiden
var vi vid mtv planerna , var där med : Emilia,Sabrina,Jossu . klockan tre gick jag och kollade på en match 
själv , men då var de också andra personer som kollade på den matchen så jag var med dom . Sedan kom jag och 
Becca på att vi skulle fara till stan med Eddie Vicce och Ville och kolla på nån match , Vi åt också i stan ,
Seda  Gick vi på lilla fotbollsplan och spelar fotboll en stund , dom hade så minikonstgräs plan mitt på torget . 
Vi spelade där en stund sedan kom några ryssar och frågade om vi skulle ha match finland mot ryssland :D
jaa så de blev Russia vs. Finland , vet inte vem som vann eftersom pappa kom efter mej då vi spelade , 
Sedan då jag kom hem därifrån så for jag till butiken och sedan då jag kom hem åt jag sedan på kvällen 
talade jag i telefon med wippe och Linn , hahah :D

+ poäng ti er som hade ork att läsa ↑dedär , men idag vet jag inte vad jag skall göra får se vad jag hittar på :) 

hejdå! 



bilder från igår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0