TUESDAY

IGÅR:
Har haft en så otroligt rolig dag igår!

Halv ett tiden cyklade jag iväg till Karperö. Kom dit ca. fem/tio över ett.
Vi böt om till shorts där för det var ju så i himmelens varmt! Vi cyklade iväg mot stan och det tog bara tjugo minuter att cykla från Karperö in till stan! Aså dafuq.. Vi är snabba! Haha iaf så vi gick direkt till Rax och åt en hel massa mat. Vi gck på stan till ungefär 5 tiden. Vi cyklade till Smedsby och var där först med Malin vid pannafotis och parkour parken! Det började ösregna då vi var där så vi satte oss under en ''trekant'' som finns i parkour parken! Där satt vi och chillade tills det slutade regna och solen kom fram!
Emma kom dit och vi cyklade till Smarket och köpte lite god saker.. Så tänkte vi att vi skulle cykla till botniahallen, såå vi for dit och jaa.. Tur som vi hade så hade Vifk pojkar 97 (typ) match! hohohoho..
Efter det cyklade vi till Malin och gjorde massa Cheer lyft och saker på hennes trampolin!
Efter en stund cyklade vi till Smarket igen för Emma skulle fara hem så vi for dit på samma gång!

(kopierat av emilia :D ) 

IDAG: IDag har jag sovt och tittat på tv hela dan och tillslut årkade jag slepa ivä mej sj till datorn för tt skriva ett
inlägg :D

Hejdå(: 

bilder från söndagen:

en bild på rasse som blev suddi fö han kona int va i still :D 


bilderna ha jag tagi men dom e tagna me emilias kamera och hennes vattenstempel på :) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0