about me!

nu skall jag bäretta om mig själv med punkter , som ni kanske inte visste om mig  :
• bor i Finland.
• bor med min familj i ett egnahemshus. 
• min familj består av : mamma & pappa , 2 systrar , katt hund & hamster . 
• har bott på tre ställen i hela mitt liv .
• är naturlig brunett , har aldrig färgat håret men har dock tonat det som sedan har gått bort . 
• hela mitt namn är : Jenna Erica Ekström 
• tycker om att sjunga , men är dock inte så bra på det som jag önskar att jag kunde vara. 
• är allergisk mot vissa E-koder , men orkar inte föklara detaljerat .
• dom som står mig näre betyder ALLT för mig !
• har naturligt lockigt hår -.-.-.-.-.-.- ....... 
• är rädd för att mista någon som står mig nära !

• tycker inte om skräck filmer.. 
• har pojkvän♥


weheartit bild !

Kommentarer
Postat av: N O R A

Åhå, åhå Jenna vem e den lycklige?:*

2012-11-06 @ 16:36:30
URL: http://noraslifeee.blogg.se
Postat av: Wippe

vafaaan våg du int ha kvar min kommentar att de va mitt foto e ja så pinsam?

2012-12-07 @ 18:44:04
URL: http://wippes.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0