KANELBULLENS DAG

hej ,dagen har rullat på , och den har gått snabbt , första timmen hade matte prov sedan hade vi fysik och efter det  hade vi gymn.x2 , slutade klockan ett !;) som verkligen behövdes ! ,  då vi var i skolan så var vädret bra tills sista timmen på slutet så började de dugga , sedan då jag ska gå ut så ösregnade det , härregud , var genom blöt då ja kom... men sedan gjorde jag inte så mycket , nu på kvällen har jag ätit bullor som min gulliga PAPPA , hade gjort haha ojdå , goda blev dom ! imorgon blir det stan med Linn , vi har planerat att åka till stan och äta på spices + fika , och söka mysiga höst kläder , sedan blir vi upp hemtade av pappa , och sedan på kvällen blir de film mys , hihi låter helt fint i mina öron ! Har ju dagsverke imorgon , men klockan ett skall jag hoppa på bussen in till stan ! , hihi perfekt ! 


villha outfit ↑ 

hihi , ha de bra , skall försöka höra av mig imorgon ;) hejdå! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0