tisdag kväll!

hej på er , tänker inte bäretta så mycket om min dag men jag ska berätta lite om min kväll , for till Ida klockan halv 7 vi bakade , och skrattade , och pratade . Var riktigt rolig ! for hem lite före nie och nu är klockan halv 20 före elva så ska knäppa på en film eller nånting och se på det en stund och efter det tar jag natten , bloggar före jag går och sover , men ha de bra , Hejdå!;) 
inget smink... 

dehär e vad jag lagt på mej på kvällen , tycker munkjackan och mjukisbyxorna är urmysiga att ha på sig!
outfiten: byxorna/cubus , munkjackan/cubus .


Kommentarer
Postat av: Ping Lowhngren

tjenare tjejen? skulle du vilja göra bloglovin byte ? :) om du vill så hör av dig!^^

2012-10-30 @ 22:06:04
URL: http://pinglowh.blogg.se/
Postat av: Ping Lowhngren

tjenare tjejen? skulle du vilja göra bloglovin byte ? :) om du vill så hör av dig!^^

2012-10-30 @ 22:06:04
URL: http://pinglowh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0